یادگاری میخام


dell shekaste

bedone sharh

بی زحمت اگه وارد میشین

یه یادگاری بذارینو برین

هرچند کوتاه

خوشحالم میکنه



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت16:26---25 آذر 1391
سلام وب زیبایی داری عزیزم به منم سربزن یادت نره

هیچکس
ساعت13:02---20 آذر 1391
گاهی حس می کنی غمگین ترین آدم دنیایی،

اما یک تغییر کوچیک،

یا یک اتفاق کوچولو

جوری حالت رو عوض می کنه که همه چیز رو فراموش می کنی.

به امیدِ یک تغییر، یا اتفاقِ خوب و کوچولو، برای همه شما.


saeed
ساعت23:22---10 آذر 1391
گفتم غم تو دارم
گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو
گفتا اگر بر آید

اللهم عجل لولیک الفرج


SOLTANDARED
ساعت12:04---25 آبان 1391
کاش بدونی بودن یا نبودنت تا ابد
بهونه ای نمیشه برای از یاد بردنت


SOLTANDARED
ساعت12:01---25 آبان 1391
بر لبانم سايه اي از پرسشي مرموز
در دلم درديست بي آرام و هستي سوز
راز سرگرداني اين روح عاصي را
با تو خواهم در ميان بگذاردن امروز
گر چه از درگاه خود مي رانيم اما
تا من اينجا بنده تو آنجا خدا باشي
سرگذشت تيره من سرگذشتي نيست
كز سرآغاز و سرانجامش جدا باشي
نيمه شب گهواره ها آرام مي جنبند
بي خبر از كوچ دردآلود انسانها
دست مرموزي مرا چون زورقي لرزان
مي كشد پاروزنان در كام طوفانها
خانه هايي بر فرازش اشك اختر ها
وحشت زندان و برق حلقه زنجير
داستانهايي ز لطف ايزد يكتا
سينه سرد زمين و لكه هاي گور
هر سلامي سايه تاريك بدرودي
دستهايي خالي و در آسماني دور
زردي خورشيد بيمار تب آلودي
جستجويي بي سرانجام و تلاشي گنگ
جاده يي ظلماني و پايي به ره خسته
نه نشان آتشي بر قله هاي طور
نه جوابي از وراي اين در بسته
آه ... آيا ناله ام ره مي برد در تو ؟
تا زني بر سنگ جام خود پرستي را
يك زمان با من نشيني ‚ با من خاكي
از لب شعر م بنوشي درد هستي را
سالها در خويش افسردم ولي امروز
شعله سان سر مي كشم تا خرمنت سوزم
يا خمش سازي خروش بي شكيبم را
يا ترا من شيوه اي ديگر بياموزم
دانم از درگاه خود مي رانيم ‚ اما
تا من اينجا بنده تو آنجا خدا باشي
سرگذشت تيره من سرگذشتي نيست
كز سر آغاز و سرانجامش جدا باشي
چيستم من زاده يك شام لذتباز
ناشناسي پيش ميراند در اين راهم
روزگاري پيكري بر پيكري پيچيد
من به دنيا آمدم بي آنكه خود خواهم
كي رهايم كرده اي ‚ تا با دوچشم باز
برگزينم قالبي ‚ خود از براي خويش
تا دهم بر هر كه خواهم نام مادر را
خود به آزادي نهم در راه پاي خويش
من به دنيا آمدم تا در جهان تو
حاصل پيوند سوزان دو تن باشم
پيش از آن كي آشنا بوديم ما با هم
من به دنيا آمدم بي آنكه من باشم
روزها رفتند و در چشم سياهي ريخت
ظلمت شبهاي كور ديرپاي تو
روزها رفتند و آن آواي لالايي
مرد و پر شد گوشهايم از صداي تو
كودكي همچون پرستوهاي رنگين بال


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:11---23 آبان 1391
دیگر نمیتوانم متن های طولانی را
تا آخرش بخوانم
تقصیر خودت بود
… آمدی
رفتی …
به هر چه کوتاه
عادتم دادی …


محمد
ساعت17:23---18 مهر 1391
پاسخ:?????????

آرزو
ساعت11:33---18 مهر 1391
پاییز می رسد که مرا مبتلا کند

با رنگ های تازه مرا آشنا کند

پاییز می رسد که همانند سال پیش

خود را دوباره در دل قالیچه جا کند

او می رسد که از پس نه ماه انتظار

راز درخت باغچه را برملا کند

او قول داده است که امسال از سفر

اندوه های تازه بیارد، خدا کند

او می رسد که باز هم عاشق کند مرا

او قول داده است به قولش وفا کند

پاییز عاشق است و راهی نمانده است

جز این که روز و شب بنشیند دعا کند

شاید اثر کند و خداوند فصل ها

یک فصل را به خاطر او جا به جا کند

تقویم خواست از تو بگیرد بهار را

تقدیر خواست راه شما را جدا کند

خش خش، صدای پای خزان است، یک نفر

در را به روی حضرت پاییز وا کند


@} ;-


آرزو
ساعت11:30---18 مهر 1391
سلام ممنون اميدوارم شمام تو زندگيتون موفق باشين وبه همه ي آرزوهاتون برسين

محمد
ساعت7:01---18 مهر 1391
سلام
آفرین بر شما
کدآهنگ خیلی قشنگه


آرزو
ساعت11:12---17 مهر 1391
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-------- ---------------¤¤¤

__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤

_ ¤¤¤-هرگز به کسی اجازه نده تا رویاهای تورا زیر سوال ببرد-¤¤¤

¤¤¤-------------------------------------------------- ----------------------¤¤¤

¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤

¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤

¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤

_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤

__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤

____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤

______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤

_________¤¤¤------................................--- ------¤¤¤

____________¤¤¤¤¤¤--(----------------)--¤¤¤¤¤ ¤

_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤

________________¤¤¤----------------¤¤¤

___________________¤¤----------¤¤

____________________¤¤¤¤¤¤¤

______________________¤¤¤¤

______________________¤¤¤


محمد
ساعت7:00---16 مهر 1391
سلام
هر روز بهتر از دیروز
آفرین بر شما
موفق باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 15 مهر 1398برچسب:,ساعت 15:35 توسط binam| |


Power By: LoxBlog.Com